Arbejdsgivererklæring

En arbejdsgivererklæring anvendes til at dokumentere relevant beskæftigelse. Din nuværende eller tidligere arbejdsgiver skal udfylde den elektronisk, hvorefter den sendes til din mailboks. Du skal selv vedhæfte den til din ansøgning på optagelse.dk.

Arbejdsgivererklæringer og vejledninger

Social- og sundhedshjælper

Social- og sundhedshjælper

Arbejdsgivererklæring - underskriv med MitID Erhverv / lokal IDP

Se reglerne for relevant beskæftigelse her

Hent vejledning til at udfylde erklæring her

Social- og sundhedsassistent

Social- og sundhedsassistent

Arbejdsgivererklæring - underskriv med MitID Erhverv / lokal IDP

Se reglerne for relevant beskæftigelse her

Hent vejledning til at udfylde erklæring her

Pædagogisk assistent

Pædagogisk assistent

Arbejdsgivererklæring - underskriv med MitID Erhverv / lokal IDP

Se reglerne for relevant beskæftigelse her

Hent vejledning til at udfylde erklæring her