Arbejdsgivererklæring
En arbejdsgivererklæring anvendes til at dokumentere relevant beskæftigelse. Din nuværende eller tidligere arbejdsgiver skal udfylde den elektronisk, hvorefter den sendes til din mailboks. Du skal selv vedhæfte den til din ansøgning på optagelse.dk.
Arbejdsgivererklæringer og vejledninger
Social- og sundhedshjælper
Arbejdsgivererklæring - underskriv med MitID Erhverv / lokal IDP
Se reglerne for relevant beskæftigelse her
Hent vejledning til at udfylde erklæring her
Social- og sundhedsassistent
Arbejdsgivererklæring - underskriv med MitID Erhverv / lokal IDP
Se reglerne for relevant beskæftigelse her
Hent vejledning til at udfylde erklæring her
Pædagogisk assistent
Arbejdsgivererklæring - underskriv med MitID Erhverv / lokal IDP
Se reglerne for relevant beskæftigelse her
Hent vejledning til at udfylde erklæring her
Oplever du problemer af teknisk art, når du udfylder erklæringen, er du velkommen til at kontakte Addo’s tekniske hotline. Addo er det firma, der står for teknikken bag onlineformularen.
Sådan gør du
Skriv en mail til support@addosign.com
- Lav en sigende overskrift: Hvad er galt, hvad er det du oplever?
- Skriv en kort forklarende tekst: Hvad er der galt? Send gerne et skærmbillede af det der er problemet, det er en hjælp for teknikerne.
- Skriv hvordan du gerne vil kontaktes: ”Ring mig op, tak” eller ”svar gerne via mail”
HUSK at tænke på hvilke oplysningerne der er klogt af sende via mail mht. til GDPR.
Teknikerne vender tilbage hurtigst muligt.