Arbejdsgivererklæring

En arbejdsgivererklæring anvendes til at dokumentere relevant beskæftigelse. Din nuværende eller tidligere arbejdsgiver skal udfylde den elektronisk, hvorefter den sendes til din mailboks. Du skal selv vedhæfte den til din ansøgning på optagelse.dk.

Arbejdsgivererklæringer og vejledninger

Social- og sundhedshjælper

Social- og sundhedshjælper

Arbejdsgivererklæring - underskriv med MitID Erhverv / lokal IDP

Se reglerne for relevant beskæftigelse her

Hent vejledning til at udfylde erklæring her

Social- og sundhedsassistent

Social- og sundhedsassistent

Arbejdsgivererklæring - underskriv med MitID Erhverv / lokal IDP

Se reglerne for relevant beskæftigelse her

Hent vejledning til at udfylde erklæring her

Pædagogisk assistent

Pædagogisk assistent

Arbejdsgivererklæring - underskriv med MitID Erhverv / lokal IDP

Se reglerne for relevant beskæftigelse her

Hent vejledning til at udfylde erklæring her

Hjælp til teknikken

Oplever du problemer af teknisk art, når du udfylder erklæringen? Så er du velkommen til at kontakte Addo’s tekniske hotline. Addo står bag teknikken for onlineformularen.

Sådan gør du

Skriv en mail til support@addosign.com

  • Lav en sigende overskrift: Hvad er galt, hvad er det du oplever?
  • Skriv en kort forklarende tekst: Hvad er der galt? Send gerne et skærmbillede af 'problemet', det er en hjælp for teknikerne.
  • Skriv hvordan du gerne vil kontaktes: ”Ring mig op, tak” eller ”Svar gerne via mail”

HUSK GDPR; overvej hvilke oplysninger det er ok at sende via mail.

Teknikerne vender tilbage hurtigst muligt.